mullemech

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Lisa - 22 december 2011 11:31

Var på gymmet i morse. Var nästan helt klar och höll på att stretcha när centrumets brandlarm går. Var in och hämtade mina saker i omklädningsrummet och sedan ut och vänta på att de skulle öppna centrumet igen. Jag var klar men eftersom jag ställt bilen i graget under centrumet så kunde jag inte åka hem. Så fick stå ute i ett par minusgrader, svettig och dann och frysa tilsammans med alla andra i 20-25 minuter innan de öppnade igen. Så nu hoppas jag att jag byggt upp ett tillräckligt bra immunförsvar så jag inte blir sjuk lagom till jul. 


Bytte hårfärg igår, känns bra, dock lite fundersam över vad det nu är för färg... Lite mörkare, lite rött, lite lilaaktigt. Färgen hette i alla fall mörk chili choklad. 


Snön ligger fortfarande bitvis kvar på marken så det finns lite hopp om en vit jul här. 


För övrigt har jag börjat på allvar fundera att skriva på engelska. Ska fundera lite mer innan jag testar det. Någon som är för eller emot den eventuella ändringen? 


Dagen bjuder på massa godistillverkning inför jul. Hoppas jag hinner med allt. Hade ju inte den bästa av dagar igår så det blev inget gjort igår (om man inte räknar med att jag hann titta ikapp nästan alla serier jag följer på TV). 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en alldeles vanlig tjej som studerar, reser och ibland även har tid med en kopp te med vännerna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Förkortningar

3mE - Mechanical, Maritime and Materials Engineering
AE - Aerospace Engineering
AH - Albert Hein
BoN - Biomekanik och Neuronik
CiTG/CEG - Civile Engineering and Geocentrics
CMfDS - Composite Materials for Durable Structures
DoMaM - Design of Machines and Mechanisms
HK - Högre Kurs
HMC A - Human Movement Control A
HR - Humanoid Robots
RP - Robotics Practicals
WoT - Wheel of Time

Ovido - Quiz & Flashcards