mullemech

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Lisa - 6 december 2011 08:39

Så hur gör man för att komma upp ur sängen på morgonen? Jag missar till och med att jag stänger av första larmet, för det gör jag i sömnen. Så hur ska jag göra för att vakna? Tips?


Annars är här ganska bra, lyckades störa katten tillräckligt för att få den bra platsen i soffan. Det snöade för fösta gången (för säsongen) igår, det ligger lite kvar på marken men det är nog smält snart. MEN det är en liten bit på väg till mera snö och lite mera julkänsla. 


Hoppas kunna bli klar med första utkastet till ex-jobbet idag. Den version som behöver ändras en halv miljon gånger innan den kan anses vara klar, men det är i alla fall ett stort steg i rätt riktning.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en alldeles vanlig tjej som studerar, reser och ibland även har tid med en kopp te med vännerna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Förkortningar

3mE - Mechanical, Maritime and Materials Engineering
AE - Aerospace Engineering
AH - Albert Hein
BoN - Biomekanik och Neuronik
CiTG/CEG - Civile Engineering and Geocentrics
CMfDS - Composite Materials for Durable Structures
DoMaM - Design of Machines and Mechanisms
HK - Högre Kurs
HMC A - Human Movement Control A
HR - Humanoid Robots
RP - Robotics Practicals
WoT - Wheel of Time

Ovido - Quiz & Flashcards