mullemech

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Lisa - 1 december 2011 08:45

Ja, jag vet. Jag har inte varit här på evigheter. Tänkte skriva ett inlägg för någon vecka sedan, men om vad kommer jag inte ihåg. Jag har inte haft tid, eller kanske ork och utöver det har jag väl inte riktigt haft något att skriva om -inte för att jag har det nu heller, men svamla om något kan man ju alltid göra...


Så vad har då hänt med mig sen sist?

Jag har flyttat hem till Sverige igen (jo, det hade jag ju vid förra inlägget med, men ska kanske berätta att så är fallet med...), jag har varit i Skåne på arrangemangsledarträff (jag är med och ska arrangera Upptäcktsfärd Norden för nästa år), varit i Köpenhamn för lägerplanering (Vänortsläger 2013), har haft invigning för mina scouter som hoppat upp en ålderskategori, varit i Växjö (eller ingenstans) och hjälpt till att flytta Mimmi Pigg. 

Jag har (om ett par timmar från skrivandets stund) dragit två tänder, börjat på lite mer allvar söka jobb, Armada var ett bra ställe att vara på och är snart klar med ett första utkast på mitt examensarbete.


Men nu ska jag hinna skriva lite mer på mitt arbete så jag har tid att vara död efter tanddragningen i eftermiddag. Jag lovar att försöka vara bättre på att skriva ni i december.


Vill bara påpeka att Disney livar upp i en tråkig vardag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en alldeles vanlig tjej som studerar, reser och ibland även har tid med en kopp te med vännerna

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Förkortningar

3mE - Mechanical, Maritime and Materials Engineering
AE - Aerospace Engineering
AH - Albert Hein
BoN - Biomekanik och Neuronik
CiTG/CEG - Civile Engineering and Geocentrics
CMfDS - Composite Materials for Durable Structures
DoMaM - Design of Machines and Mechanisms
HK - Högre Kurs
HMC A - Human Movement Control A
HR - Humanoid Robots
RP - Robotics Practicals
WoT - Wheel of Time

Ovido - Quiz & Flashcards